söndag 19 juni 2011

SMFF-rapport

Tusan så retligt, nyss hade jag skrivit o berättat om gårdagens utflykt till Magnehults reservat och så råkar jag trycka fel på en knapp så att allt raderas och ingen ångra funktion i denna blogg !

Här kommer bilder från min nuv installation i bilen. Enkelt som synes men fungerar bra i flesta fall. I går var det dom atmosfäriska förhålladena som avgjorde i många fall.

Det goda i den här aktiviteten med naturreservat är att jag kommer ut till områden som är vackra och speciella.
Magnehultsån är en fin natur. Det som slog mig allra mest igår, var stillheten som var, en rofylld vila i miljön, och så mygg och bromsar o knott, men även spår efter bäver coh älg, och hjortar såg jag på en nära backe.
Ett par bilder på installationen i bilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar